ABC linkruil camping, chalet, stacaravan sites

Kom hier in contact met linkpartners van websites over "Reizen en Vakantie".

ABC linkruil camping, chalet, stacaravan sites

Berichtdoor braaf » 15 Okt 2014 11:18

Ik beheer een paar sites met onderwerpen in de vakantie-sfeer, zoals over een camping, stacaravans, chalets.

Het zijn stuk voor stuk nette sites, die al langer bestaan. Daarmee bedoel ik dat er zijn geen twijfelachtige SEO-methodes zijn gebruikt, ook niet in het verleden. Alleen SEO binnen de Google regels.

Links vanaf een site met een vergelijkbaar onderwerp wegen zwaarder en zijn dus het meest interessant, maar het is moeilijk om aan dergelijke relevante inkomende links te komen omdat mensen bij gebrek aan kennis bang zijn 'de concurrentie te helpen', zelfs al zit hun klandizie te ver weg of in een andere niche. Als je zelf actief benaderd wordt voor linkruil, zijn het vaak 'cowboys' die je op allerlei manieren proberen te neppen. Heel flauw.

Daarom zoek ik zelf naar goede, betrouwbare, nette linkpartners. Behalve de sites over de genoemde onderwerpen beheer ik voor nette, zakelijke klanten nette sites over uiteenlopende onderwerpen zoals
  • meubelstoffeerderij
  • paarden
  • internationaal transportbedrijf
  • acupunctuur en Chinese kruidengeneeskunde
  • tentverhuurbedrijf
  • 3D voorstellingen in virtual reality, vaak voor bouwprojecten
  • lasersnijden, metaalbedrijf
  • verhuur van licht en geluid
  • rechtswinkel
  • en meer

Stuur me een PM als u een link of ABC link wil ruilen, ik heb vaak wel een site over een onderwerp dat relevant is voor u.
braaf

Re: ABC linkruil camping, chalet, stacaravan sites

Berichtdoor jackzaak » 18 Mrt 2015 13:39

Hallo

Ik beheer onder meer deze site:

http://www.twinseasons.nl

Wellicht kunnen we een ruil opzetten.
jackzaak

Re: ABC linkruil camping, chalet, stacaravan sites

Berichtdoor Gratis Backlinks » 02 Apr 2015 15:58

Hallo,

Ik kan je ook verschillende linkruil mogelijkheden aanbieden. Ben je nog steeds geïnteresseerd? Mail me dan op info@gratisbacklinkseu.
Gratis Backlinks

Terug naar Reizen en Vakantie